keinginanku xpernah bertepi...

by Wednesday, March 12, 2008 0 comments
" kuturuti keinginanku, ternyata ia memperhambakanku...
sekiranya aku menerima apa adanya....
pasti akulah orang yang paling bahagia...."

kuamati kata2 itu..tersenyum...bagai ada sinar harapan buatku bangkit kembali...apa yang berlaku bukan atas kehendakku..ianya terjadi diluar kawalanku..diluar pemikiranku...saat itu, aku hanyut..leka..trus dibawa arus yang membuatkan aku tenggelam..namun akhirnya, destinasai yang kutemui...hanya kegusaran hati yang kualami...sakit..pedih...ahhh..saat itu ingin rasanya diri ini kuhempas pada tembok yang menghancurkan...malu utk aku hidup atas nikmatNya..malu utk aku terus berjalan atas 'jalanNya'...malu...ya Rabbi...apa rencana buat muslimahmu yg alpa ini...masih adakah lagi harapan buatku...

.::aiNi::.

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 comments: