Kekangan hati...

by Sunday, April 11, 2010 1 comments
Bismillah.....

Ya Allah...lama benar tak usik-usik blog ni...lama sgt rasanya biarkan kesepian tnpa di'update...bila di tanya kenapa? jawapan pemiliknya; kerana kekangan. Kekangan yang menghalang..Bukannya kekangan masa..tapi kekangan hati. Kalau ikutkan masa yang ada sangat terluang...tapi hati ini tidak membenarkan...Ya Allah, mungkin terlalu banyak yang mengganggu dan tidak sempat ditepis satu-persatu jahiliyyah yang bertamu.

Kalau ikutkan banyak yang ingin di kongsi..banyak yang ingin diberi. Namun, hati yang semakin tenat seperti tidak merelai.

Tapi kan, hati ini.. semakin dituruti kehendaknya, semakin menjadi-jadi...Sampai bila? Rasanya perlu di paksa..tak perlu lagi di manjai.

Kalau ikutkan masalah dan kekangan hati, tak kan ada sudahnya...lebih baik teruskan, jgn terlalu hirau..semoga dengan usaha memberi akan kembali manfaatnya semula pada diri sendiri.

InsyaAllah..akan terus berusaha kuatkan semangat dan hati, dan istiqamah dalam berkongsi apapun yang memberi erti.

Memberi untuk menerima.

.::aiNi::.

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.